|
ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka tel./fax (68) 391-13-15
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 9874 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W CYBINCE
- działalność ZHP - zajęcia dodatkowe - dbałość o prawidłowy rozwój wychowanków - bezpieczeństwo, opieka, troska - edukacja proekologiczna - aktywne formy pracy - poszanowanie praw ucznia i dziecka - liczne sukcesy sportowe
PUBLICZNE GIMNAZJUM W CYBINCE
- działalność wolontariatu - działalność Samorządu Uczniowskiego - unijne projekty i programy, m. in. "Szklanka mleka" - Szkolne Koło Ligi Ochrony Przyrody - działalność ekologiczna - ciekawe projekty edukacyjne - tytuł "Szkoły bez przemocy" - cyklicznie organizowane imprezy szkolne
|
O naszym zespole
Naszą placówkę wiążą silne więzy współpracy z rodzicami. To sprawia, że oddziaływania wychowawcze szkoły i domu są spójne, gdyż opierają się na uzgodnionym systemie wartości.
Kadrę naszej szkoły tworzy zespół osób nastawionych na innowacje i chętnych do doskonalenia kwalifikacji zawodowych.
Nasza placówka znana jest w środowisku jako szkoła oferująca usługi edukacyjne na wysokim poziomie jakości i aktywnie włączająca się w działania na rzecz
środowiska, wspierając je w rozwiązywaniu lokalnych problemów.
Misja zespołu...
Nasza szkoła jest miejscem, w którym proces nauczania–uczenia się jest radosnym przeżyciem dla uczniów i nauczycieli. Osiągamy to stosując metody i techniki aktywnego uczenia dzięki, którym pomagamy każdemu uczniowi odnaleźć tkwiący w nim talent i rozwinąć go na
miarę jego możliwości. Dzięki temu naszą szkołę opuszczają absolwenci, którzy:
- umieją się uczyć i czerpać z tego radość
- są przygotowani do nauki w szkołach ponadgimnazjalnych
- umieją korzystać ze źródeł informacji
- przyjmują odpowiedzialność za planowanie, organizowanie oraz ocenianie własnej nauki
- znają swoje słabe i mocne strony
- umieją nawiązać pozytywne relacje z innymi
- znają podstawowe normy współżycia społecznego
- umieją ocenić i wartościować zachowania własne i innych
- umieją współpracować z innymi
- dbają o zdrowie własne i innych
- dbają o naturalne środowisko
- są dumni ze swojego pochodzenia
... i jego wizja
Nasza szkoła jest miejscem, w którym każdy uczeń:
- zostaje przygotowany do nauki na wyższym szczeblu nauczania
- uczy się technik samodzielnego przyswajania materiału
- opanuje umiejętność korzystania ze źródeł informacji (w tym komputera i Internetu)
- pozna swoje słabe i mocne strony dzięki czemu zaplanuje swoja dalsza edukacje na miarę posiadanych możliwości
- pozna metody i techniki umożliwiające nawiązywanie pozytywnych relacji z innymi ludźmi
- nauczy się zachowań społecznie akceptowanych, które ułatwią mu podejmowanie współpracy z innymi
- stanie się odpowiedzialny za zdrowie własne i innych oraz za stan środowiska naturalnego
- zostanie wychowany w oparciu o wartości uniwersalne oraz w duchu tradycji swojego pochodzenia
Realizacji powyższych celów sprzyja klimat społeczny, wykwalifikowana kadra stosująca nowoczesne metody nauczania oraz wyposażenie szkoły (pracownia komputerowa z dostępem do Internetu, hala sportowa), specjalistyczna opieka w świetlicy w godzinach
dostosowanych do potrzeb uczniów oraz bogata oferta zajęć pozalekcyjnych.
Sylwetka absolwenta naszej placówki
Możemy z zadowoleniem stwierdzić, że:
- absolwent naszego zespołu szkół bez większych problemów funkcjonuje w otaczającym go świecie
- łatwo nawiązuje kontakty, ma swój krąg przyjaciół. Z optymizmem patrzy w świat, wierzy
w siebie i swoje możliwości
- ma określone zainteresowania, które pomagają mu dokonać
wyboru dalszej drogi kształcenia
- jest w pełni kompetentny do samokształcenia
- jest stosunkowo samodzielny
- orientuje się w otaczającym świecie
- potrafi stawiać sobie cele dotyczące siebie
i najbliższych, i je realizować
- korzysta z różnych źródeł wiedzy
- potrafi zaprojektować nietypowe działania dobierając odpowiednie metody postępowania
- jest ciekawy świata, ale też wobec niego krytyczny
- stale poszerza swoje wiadomości na temat zjawisk i zależności występujących w świecie
- z dystansem podchodzi do uzyskanych informacji, wie, że można je zweryfikować
w oparciu o alternatywne źródła wiedzy
- odróżnia fikcję od świata realnego w przekazach
medialnych
- jest otwarty
- porozumiewa się przynajmniej w jednym języku obcym
- dostosowuje formę do treści wypowiedzi do osoby odbiorcy
- umie posługiwać się różnymi technikami komunikowania się
- dobrze współpracuje w grupie
- potrafi dyskutować dostosowując się do obowiązującej
formy dyskusji
- jest odpowiedzialny
- zdaje sobie sprawę z możliwości następstw różnych działań
- potrafi przyznać się do błędu i gotów jest ponosić odpowiedzialność za swoje postępowanie oraz swoje decyzje
- w swym działaniu zwraca uwagę na względy bezpieczeństwa
- w działaniach zbiorowych wykazuje poczucie współodpowiedzialności za efekty pracy w grupie
- jest rozważny
- potrafi przewidywać zagrożenia także w sytuacjach nowych i modyfikuje swoje zachowanie
w ich przewidywaniu
- ma ugruntowane nawyki higieniczne
- planuje swoją pracę i wypoczynek, potrafi świadomie przeciwdziałać stresowi
- wykazuje stosowną aktywność fizyczną
- jest prawy
- rozróżnia dobre i złe uczynki w oparciu o system wartości własny i obowiązujący w jego
otoczeniu
- umie stopniować oceny moralne i nie gubi się w sytuacjach trudnych oraz niejednoznacznych
- jest tolerancyjny
- ze zrozumieniem traktuje różnice wynikające z niejednakowych możliwości, motywacji
oraz odmienności kulturowej różnych ludzi
- jego tolerancja przekłada się na postawy akceptacji odmienności innych
- jest rzetelny i punktualny
- dotrzymuje obietnic i zobowiązań, a także terminów
- umiejętnie planuje swoje zajęcia,
nie marnuje czasu swego i innych osób
Zajęcia dodatkowe
Naszym podopiecznym proponujemy następujące form pozalekcyjnego spędzania czasu:
- zajęcia artystyczne
- działalność drużyny harcerskiej
- zajęcia mini-siatkówki
- gimnastyka korekcyjna
- lekkoatletyka
- zajęcia koła teatralnego
- zajęcia koła dziennikarskiego
- zajęcia czytelnicze
- zajęcia muzyczne
- zajęcia koła europejskiego
- piłka nożna
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|